Gå til innhold

Garasje, Låve, el. lign til leie nært oslo?

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Hei!

Han som skal bygge om bilen min, fikk ikke leid garasjeplassen han hadde avtale, da utleier plutselig fant på å leie ut til kjentfolk isteden.

Derfor har jeg et problem: bilen min skulle jeg ta med til oslo nå neste uke og få ombygget, men.. har ingen steder å bygge om!

Er det noen som har låve/garasje, el. lign til leie for en rimelig sum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Old-Volvos-Never-Die

Ka skal du gjøre med bilen din da?

b6304...

dvs. 960, 3.0, rekke6, 24v.

den skal inn i bilen min..

følgende må gjøres:

bytte bakaksel til el speedo

bytte til el speedo

bytte til 240 automat mellomaksel (den grove)

bytte til 240 automat girkassefester

mekke ledningsnett

montere el bensinpumpe i tanken samt fremme

modde motrfestene jeg fikk med motoren

så er den ferdig.. er vel en 3 ukers kveldsjobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vel ikke rive i twin turbo når du først er i gang da? :D :D :D

Originally posted by DaButcher

b6304...

dvs. 960, 3.0, rekke6, 24v.

den skal inn i bilen min..

følgende må gjøres:

bytte bakaksel til el speedo

bytte til el speedo

bytte til 240 automat mellomaksel (den grove)

bytte til 240 automat girkassefester

mekke ledningsnett

montere el bensinpumpe i tanken samt fremme

modde motrfestene jeg fikk med motoren

så er den ferdig.. er vel en 3 ukers kveldsjobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Ja.. Det er 2 ledige plasser av 7.

pris?

har du mekke utstyr der også?

nå kunne jeg sendt motoren gratis til bergen i dag.. men siden btl ikke fikk plassen, turde jeg ikke å sende den..

kjipe greier :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pris kommer litt ann på hvor mye trafikk det blir, skrur du mye blei det vist litt dyrere sier fatter.. Men siden du er i army`n og antagelig bare får skrudd når du har perm så blir det vel snakk om 6-700kr?

Låner av prinsipp ikke ut verktøy, men er det noe du ikke har selv og spør pent så får du sikkert låne ;)

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

pris kommer litt ann på hvor mye trafikk det blir, skrur du mye blei det vist litt dyrere sier fatter.. Men siden du er i army`n og antagelig bare får skrudd når du har perm så blir det vel snakk om 6-700kr?

Låner av prinsipp ikke ut verktøy, men er det noe du ikke har selv og spør pent så får du sikkert låne ;)

hei!

nå har jeg "gitt opp" å få det gjort med det første..

regner med jeg får gjennomført prosjektet om 1-2 måneder.

Jeg tar natt-toget til oslo, så videre til lillehammer, hvor jeg skal i sambandet.

Håper jeg får bilen mekket på min første perm, men jeg må si jeg har mistet litt av troen på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bygge bil tar MYE tid..

Hadde egentlig ikke så veldig store planer for 242`n min jeg heller.. Men litt etter litt så dukker det stadig opp nye ting jeg vil gjøre med den... Ser ut som jeg endelig har fått tak i en turbo til en rimelig penge, så da blir det å sette i turbo motoren i løpet av et par uker.. er bare en b230at, men det er bedre enn en b20a :D

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider