Sverre E Olsen Skrevet Oktober 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Hei, har ett hull akk inn til lyddemperen bak, må eg kutte å sveise eller er det presset sammen en plass så eg kan erstatte det bakre? Hvor kjøpe, trenger ikke å vær orginalt. Takk for innspill! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Oktober 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Har du et anlegg som er en enhet og som ikke har skjøter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2014 De eg er litt usikker på, såg mer eller mindre ut så det var semmensveist ett godt stykk, men ser eg kan bestila den bakerste lydpotta med tilbøyd rør et litte atykke, må eg kappe å sveise det på da?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Lyddemper(e) og kat pleier å sitte på separate deler av eksosen, så du kjøper evt. bare bakre lyddemper og monterer det sammen igjen.Enten er det skrudd sammen i flenser eller så er det skrudd sammen med eksos klemmer, sjeldent det er sveiset, med mindre det er hjemmelagd det som sitter på.Å sveise en eksos som det allerede har rustet hull i er en nødløsning, innen neste PKK er det hull igjen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg