b489 Skrevet Oktober 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Hei, jeg vurderte å sette en rs4 b5 frontfanger på min a4 b5 99. Lurer på hvordan denne fangeren passer på med tanke på bredde? Må man tilpasse den noe særlig/bytte lykter osv for å få den til å passe på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Du må bytte fremskjermer og tilhørende innerskjermer for at det skal passe.Har du pre. facelift passer ikke lyktene dine til skjermene, så da må bu bytte til facelift lykter.Ellers skal det ikke være noe hokus pokus.Men, min mening er at det vil se helt på trynet ut hvis de bakre hjulbuer ikke breddes, så jeg anbefaler deg mye heller å kjøpe en RS4 "look" fanger som passer rett på de skjermene du har. Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet Oktober 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Mener å huske at fangeren var ca 6cm bredere på hver side, men det kan fikses ved å varme opp skjermen med varmepistol og bøye inn. Evt lage noen kutt, og varme for så å sparkle opp igjen. Mange som har gjort det med godt resultat. Da trenger du ikke bytte noen deler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg