SupraTT Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by 230CE Hahaha!:D :D In your face BMW!:D Litt gøy at de faktisk hiver ut den slappe Skyline-motoren og setter inn litt real-power istedet!:D Hehe! Tydlig at folk vet mye om hvor mye skyline motoren egentlig er god for... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by bakke_racing quad=4 turbo Biturbo tenker jeg.. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by ivers Biturbo tenker jeg.. Herregud å vanskelig det skulle være for folk da? "Quad" kommer av "quattro", som er spansk for "fire" eller 4. Ergo, det vil si, at den skylinen har 4 (fire) turboer. GOT IT?! Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Ostby Herregud å vanskelig det skulle være for folk da? "Quad" kommer av "quattro", som er spansk for "fire" eller 4. Ergo, det vil si, at den skylinen har 4 (fire) turboer. GOT IT?! Bare for å pirke pittelitt mer; det heter ikke quattro, men cuatro som er spansk for fire/4 ja. Quattro er Audis "eget" ord, noe jeg tror de har kopirett på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg