Eirik6594 Skrevet Oktober 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Igjen med litt nye problemer på min "13 mod Focus. Etter at sommerskoene kom på merket jeg at bilen ikke var så fryktelig stabil lenger. plustelig begynner det og trekke i rattet , som regel på høyresiden. ikke noe voldsomt til rykk men veldig irriterende. Det går altså ikke ann og slippe rattet ved visse hastigheter. merker også dette når jeg kommer til et stopp at hvis jeg slipper rattet under den siste ned bremsingen for jeg kommer til stans at rattet bare svinger seg til høyre. merker det ikke så mye ved høye hastigheter. Noen som har noe samme erfaring ? er det bare turbostyring ? hvis det er noe feil kan jeg bare vifte med garantien da ? mvh Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Det kan være at bremsene henger på høyre side. Eller at bremsene tar litt dårlegare på venstre side. Har du rett og likt luftttykk på alle hjul? Viss veien heller litt, så vil bilen trekke til siden. På humpete grusvei kan rattet bevege seg når det eine hjulet går ned i eit hull. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik6594 Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2014 har rett lufttrykk på alle hjul ja , men har kjørt litt på humpete grusvei ja , ikke fort veldig sakte , for å unngå stein som spretter og setter seg fast på unødvendige plasser how i fix ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Jeg fikk inntrykk av at bilen sporer, hvis det er tilfellet er det eneste du kan gjøre å kjøpe smalere dekk med mer profil.Se hvordan det blir når du legger om til vinterdekk igjen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg