mistercartman Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Noen som vet hva bobler på peilepinnen kan bety? Ser ut som små luftbobler. Har akkurat renset kjølesystemet og satt på nye slanger. I tillegg har jeg tatt motorrens, byttet olje og oljefilter. Oljenivået er rett over maks på peilepinnen, men jeg har kun fyllt på fire liter selv om det i instruksjonsboken står 5 liter. Velger å stole på peilepinnen fremfor boka. Hadde litt hvit eksosrett etter jeg fornya kjølesystemet, men den forsvant. Tror hverken topp eller topp-pakning er gåen. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 hadd motor igang å latt filter osv. fylle seg opp? bare hadd motor på tomgang ei lita stund får så å etterfylle vist du sjønner nei er ikke direkte sikker der Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Det er bobler, og ikke vannpærler? Hvis du har hatt på for mye olje kanskje det er skummet, derfor bobler. Er i så fall IKKE bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Bilen er inne hos Saab og bytter toppdekselpakning og oljetrykk-bryter pakning. Kan ha hatt noe med det å gjøre. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg