Knipzy Skrevet Oktober 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Hei. Har gått til innkjøp av H7 LED CREE chip 50W hovedlys pærer til min opel astra h. Fungere helt fint når bare tenningen står på men når jeg starter bilen slår den venstre seg av. Om jeg vrir på lysbryteren så slår den seg på igjen i 3-4 sek. så går den av igjen. noen som vet hva jeg kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2014 LED pæra trekker vel så lite at bilen tror at pæra er defekt. Derfor skrur bilen av. Flere som opplever dette Mange nyere biler (oftest europeiske biler) må ved bytte til LED-pærer i tillegg ha en motstand pga. canbus lysovervåkning i bilen som tror pæren har gått ettersom den trekker så lite strøm sammenlignet med den gamle halogenpære. Ellers så kan du velge fra våre unike canbus LED produkter som fungerer på dem fleste biler med lysovervåkning.Du kan enkelt teste om din bil har lysovervåkning ved å ta vekk en pære fra ditt lys, og se om du får et pærevarsel når du starter opp bilen. Når det gjelder LED for 21W blinklys, bremselys etc., så kreves det nesten alltid tillegg av effektmotstand eller LED Blinklysrelé (Art. nr. 150504).http://www.xenonkungen.no/no/led-diode/effektmotstand/ Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knipzy Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Har ingen lysovervåkning. bilen sier ikke ifra om pærene har røket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knipzy Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2014 men skulle kanskje prøvd den FLC decoderen til h7, kanskje det kan få den til å virke http://www.xenonkungen.no/no/led-diode/effektmotstand/canceller-decoder-h7.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Hvilken bil? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knipzy Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2014 opel astra h Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Oktober 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Synes det er merkelig at en så ny bil ikke har pærevarsling. Biler som hadde dette på 80-tallet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knipzy Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2014 det syntes jeg og var merkelig men får faktisk ingen melding i panelet om det. har hatt flere pærer som har gått men aldri sett noe melding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knipzy Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Tror dere at f.eks http://www.ekstralys.no/products/pp-motstand-2-stk- Vil få pærene til å fungere selv om det ikke er feilmelding som er problemet mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Kontakt butikken. Forklar problemet ditt. Dem har nok sikkert opplevd det samme før med en av kundene sine. Da vil du nok få den hjelpen du trenger ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knipzy Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Takk for hjelpen dere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg