AXi0N Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 I utkanten av NICE i frankrike, Byen der hovedfengselet ligger. Der er det mer viktig å ha på seg Sikkerhetsbelte enn å ikke kjøre i fylla. Så lenge du klarer å se på politimannen si navn og hvor du bor.. så er det helt ok. Snakka med noen folk der nede. dette er 3 år siden.. men hvertfall DA, så var høyeste hastighet målt på laser og tatt for det en rød ferrari i 320 km/t på vei inn mot NICE. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Jeg har sittet på en fortausrestaurant i den dyre delen av Nice og drukket iskald pils (til 150,- for halvliteren), og det er ganske andre tilstander der nede. (Jeg hadde egentlig ikke "råd" - men det er en opplevelse som jeg bare måtte få med meg) Artig å se på bilene som stod langs gata også. Like utenfor der jeg satt, stod en nydelig spiller ny rød Honda NSX. Foran den var det en luke til neste bil - en 911, og da kom det en nyyyyyyyyyyyydelig (etter 6. halvliteren) dame i en Jeep Grand Cherokee og skulle på død og liv parkere der. Det var bare at luka var litt for lita - og den ble effektivt gjort ca 10 cm større ved at Jeepen var større og sterkere enn Honda'en. !!!! Jeg fleipet med at den ene knappen i blusen hennes kostet mer enn hele garderoben min - for i dette strøket - der de prominente frekventerte var det ganske forskjellig fra det som jeg var vant med. Enda værre er det i Hellas eller feks i Iran eller i Pakistan for den saks skyld. Der er trafikkreglene "veiledende" mens i Norge er de "absolutte" Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 er ikke noe nyhet at norske regler er "firkanta" nei :/ Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by Kid-A 70 eller lavere ryker lappen på 20 over. 90 eller høyere ryker lappen på 30 over I Sverige altså ;) okei, ha 40 over på nåla, så går det kanskje da med andre ord :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by TurboKnut Jeg har sittet på en fortausrestaurant i den dyre delen av Nice og drukket iskald pils (til 150,- for halvliteren), og det er ganske andre tilstander der nede. (Jeg hadde egentlig ikke "råd" - men det er en opplevelse som jeg bare måtte få med meg) Jah, kjenner de prisene der. Når vi ferierte i Italia i sommer tok vi en svipptur til Monaco og satt oss ned på Cafe de Paris. Vi bestilte to caffe latte og 3 banansplit. Regning: 460NOK :-O Det var ca 260,- mer enn vi trodde det skulle koste. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odin 5 Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 er det noen som vet noe om fotobokser i danmark Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg