mortblek Skrevet Oktober 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Lager en guide på ettermontering av oem dab antenne og dab modul fistune dab+ Alt handlet via kufatec.de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpedoz Skrevet Januar 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2015 Hei Mortblek, hadde vært spennende å fått dine erfaringer i denne ettermonteringen :) Vurderer det samme selv, men var usikker på om jeg skulle gå for Kufatec, eller bytte ut org. enhet, til en som inkluderer DAB Forstod det slik at Kufatec ikke støtter service-following (søke opp stasjoner på nytt ved langturer) Så oppdater gjerne :D Siter 2011 Audi A4 Allroad / 2011 Skoda Octavia 4x4 Ele Winter 2001 Passat TDI 4 Motion / 2004 Renault Laguna 1995 Opel Omega 2,5 V6 CD / 2002 Ford Focus 1,6 1998 Opel Astra 1,8 / 1985 Opel Ascona 1,8i1983 Mazda 929 2,0 / 1980 Ford Taunus 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2015 Har ettermontert Kufatec på min A6. Er samme systemet. Fungerer fint. Skal du ha original audi dab så koster det mye mye mer.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audijohn Skrevet Januar 5, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2016 Hei Mortblek. Fikk du lagd guiden, og hvor kan jeg evnt finne den? Vurderer Kufatec'en på min A6 4F Avant, men er usikker på om denne allerede har original antenne. Er også usikker på tilkoblingen av power. Må det strekkes ledning helt frem til sikringsboksen, eller finnes også dette i bagasjerommet hvor man kobler til alt annet? Siter Bil nå:Audi A4 8E Avant Quattro 2.0T FSI (BWE) 2007modx-biler:Audi A3 (3-dør) 2.0TDI Quattro, Audi 100 2.3L, Audi 100 2.6LAlfa Romeo 156 Sedan 1.8TS, Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.8TS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 18, 2016 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2016 Hei Mortblek. Fikk du lagd guiden, og hvor kan jeg evnt finne den? Vurderer Kufatec'en på min A6 4F Avant, men er usikker på om denne allerede har original antenne. Er også usikker på tilkoblingen av power. Må det strekkes ledning helt frem til sikringsboksen, eller finnes også dette i bagasjerommet hvor man kobler til alt annet? Du trenger ikke å dra noen mer ledning enn til antennemodulen. Dette er veldig lett. Bare være forsiktig med de optiske kablene. Alt det andre tilkobles der resten av mediaenhetene sitter i bagasjerommets venstre side. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg