Multi-Lars Skrevet Oktober 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2014 Smått med innlegg om Multipla, men jeg prøver lell: Hvor er utluftinga fra kupéen? Sist vinter hadde jeg problemer med å holde rutene fri for dugg, og det var vanskelig å lukke den 'siste' døra. Høres ikke det ut som kupéen var litt for tett? En utlufting som tetter seg i kulda? Tenkte å forebygge at det samme skjer igjen. Hvis altså teorien er riktig.. Mvh Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2014 På de bilene jeg har sett på, er det en klaff/enveisventil som sitter under bakre støtfanger, på en av sidene. Vet ikke på multipla, men verdt en titt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg