resa47 Skrevet Oktober 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Hei. Jeg har en 2013-modell Octavia, 5-dørs med stor bakluke. Når jeg er i parkeringshus med lav takhøyde eller på ferger, er det veldig fort gjort at luken butter i taket, eller ett eller annet som henger ned fra taket. To ganger har dette skjedd, med lakkskade som resultat. Finnes det noen smarte løsninger som kan hindre bakluken i å åpne seg helt opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet Oktober 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Er det elektrisk bakluke, eller vanlig manuell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
resa47 Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Den er ikke elektrisk, så da er den vel vanlig manuell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet Oktober 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Da blir det ikke like enkelt dessverre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Få tak i kortere "dempere" til bakluka da? Vet ikke hvilke det skulle ha vært, men om de er kortere i "maks ut" posisjon så går ikke bakluka så høyt opp Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Individual Skrevet Oktober 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Supert! Det var mitt neste forslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Oktober 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Søkte litt rundt på ETKA nå. På A4 B5 (98) finnes det to type dempere. Virker som den ene er kortere. Kanskje det finnes noe sånt til bilen din. Hør med Møller Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
resa47 Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2015 Er det noen andre som vet om det finnes kortere dempere til bakluken på Octavia Combi Coupe 2013-modell? Jeg hørte med Møller Grorud i dag, og svaret var: "Jeg vet ikke"....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Mars 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2015 Mål demperen hvor lange den er helt inne og helt ute også får du google etter en som er kortere i fult utslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg