Cakeform Skrevet Oktober 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Hei. Jeg har en Opel Omega 2.0 DT 16v, som jeg ble uheldig å kvele da jeg skulle ut av en parkeringsplass. Etter det fikk jeg ikke start på bilen igjen, har prøvd å slepe den i gang også. Starteren fungerer som den skal, og har tilogmed prøvd med startgass. Da startet den i ca 1 sekund og så stoppet den igjen. Har også byttet dieselfilter på den. Har ikke fått opp noen feilmeldinger på dashbordet heller. Er det noen der ute som har kjennskap til dette og kanskje en løsning? hilsen veldig fortvilet Opel eier Har mer informasjon om motortype og slikt som jeg skal legge ut senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Lufta du innsprøytingssystemet etter at du skifta dieselfilter? Det skal være ei lufteskrue på filterhuset. Cakeform reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cakeform Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Takk for svar Actross 8x8. Nei det har jeg ikke prøvd. Men skal se på saken. Hvor sånn ca sitter den skruven på filterhuset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cakeform Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Motortypen heter vist x20dth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg