Stevkr Skrevet Oktober 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Hei Kan noen hjelpe 525tds tungstartet etter den har stått 10 min når den er varm Har skiftet pumpe i tanken-skiftet den tempfølern på toppen-skiftet glødeplugger-skiftet dieselfilterholder med returventiler. Kan ikke se noe luft i gjennomsiktigslange eneste feilkoden jeg får opp er lmm som er defekt merker ikke noe på bil,kan den gjøre slik at jeg må kinne ca 6 sek når den er varm? Har skiftet returslanger på dyser finner ingenting lekkasje,begynner å irritere meg litt. Ellers en fantastisk bil. Har dere noen gode råd her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stevkr Skrevet Oktober 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2014 Glemte en ting her,når jeg napper ut tempføler kontakt startet den lettere men må gløde ca 2-3 ganger uansett. gløder 3 ganger når den er kald da starter den med en gang.Kan jo ikke være glødeplugger??? Har hørt om en liten dings hot start fix,er det noen som har montert en slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg