Borgelin Skrevet Oktober 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Må få skryte litt av Øyvind Johnsen hos Spectra Auto på Rygge.Jeg kjøpte for litt over 2 år siden en Audi A4 Avant 3.0TDi. Jeg brukte den ganske lite de første 2 årene, og da jeg først begynte å bruke den kom problemene i fleng. Problemer med girspak, gløderør som røyk, brent pæresokkel, sprekker i lyktehus, smell i motor, osv...og garantien hadde selvfølgelig gått ut (2 år AutoConcept-greie).Så en ganske frustrert og lei bileier ringte Øyvind og la ut om alle problemene. Han tok grep, og betalte for alle reparasjoner, utvidet garantien med ett år til og betalte til og med halvparten av neste service. Dette er kundeservice på sitt beste. Jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å kjøpe Audi igjen, men å kjøpe bil hos Spectra Auto på Rygge kan absolutt anbefales. Jeg har heller ikke sett annet enn positive anmeldelser av andre på dette firmaet på facebook-siden deres, så det er tydelig at fornøyde kunder står høyt i kurs hos de. Jesper1201 og yamahamm reagerte på dette 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilpleie Gærning Skrevet November 10, 2014 Rapporter Share Skrevet November 10, 2014 Har også handlet bil der. Topp service og virkelig hyggelige folk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg