Gå til innhold

RÅ 12" sub selges billig !!!!

Ranger emnet

BBS

Anbefalte innlegg

JL-Audio 12" W3-D4

Rå sub som er relativt lettdrevet og spiller utolig bra. ( Både høyt, fint og dypt !!!)

Sub`en er ca. 1 år gammel og ble kjøpt ny på bilradiospesialisten i Kr.sand.

Er lite brukt og i perfekt stand.

Nypris : 3500 ,-

Selges for 1500,- , bud blir vurdert .

Fs 26,1Hz

Qts 0,449

Vas 92,9 l

Xmax 11,8 mm

Effektivitet ( 1W/1m) 87.2 dB

Sd 0,0526 M^2

Re 7,23 ohm

Nominell impedans 2 x 4 ohm

Power ( RMS) 250 W

http://www.jlaudio.com/subwoofers/pdfs/12W3_MAN.pdf

DSCN0271.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger den desverre ikke med kasse.. Må ha den selv forløpig..

Men du får kjøpt gode kasser i MDF på bilradiospesialisten til en grei pris. 990 ,- for portet eller lukket..

Har kun hatt subben i lukket kasse og kan sterkt anbefales.. tar "mye" mindre plass å.. 33 liter kontra 47 liter i porta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke behov for platespiller da jeg ikke har no vinyl.. men takker for tilbudet..

Kan nå selges med en fabrikkbygd lukket kasse i MDF på ca. 35 liter, har terminal og er trekt i sort.

Totalt. sub og kasse 1800,-

Tror det blir stress å sende den med kassa, så gjelder i første omgang i Trondheimområde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kanskje tenkte var at hvis du ikke er interessert i platespiller selv, vil du nok klare å få solgt platespilleren for rundt 3000,-

Den er selvdreven, følger med ustyr for hardt bruk pluss at den har mulighet for å kobles til digitalt stereo.

pm meg hvis det blir interessant !:D

mvh

stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

Det jeg kanskje tenkte var at hvis du ikke er interessert i platespiller selv, vil du nok klare å få solgt platespilleren for rundt 3000,-

Den er selvdreven, følger med ustyr for hardt bruk pluss at den har mulighet for å kobles til digitalt stereo.

pm meg hvis det blir interessant !:D

mvh

stian

Den er selvdreven, hva tenker du da på? om det er remdrift/direkte drift på den. Åssen platespiller er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...