Asgaroth Skrevet November 4, 2014 Rapporter Share Skrevet November 4, 2014 Bensintank t20 hei . jeg har i 2 mnd nå hatt dialog med ihvertfall 8 folk på finn dått ittno. og alle har jeg hatt den delvis eller rimelig sikker avtale med vedr å kjøpe bensintank til min celica t20. men samtlige altså... ennten slutter de å svare. eller så har noen andre plutselig dukket opp å kjøpt den. eller så har de misten den av en tilhenger etc etc . hehe. litt lei useriøse folk nå kjenner jeg . så jeg prøver her inne ;), Er det noen som har en bensintankt til en t20 1996 celica her?. Gjerne også orginal luftfilter inntaks boks. mvh knut arne søberg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet November 6, 2014 Rapporter Share Skrevet November 6, 2014 det kan hende jeg kan skaffe deg, kan ta bilde av den jeg har så kan du se om den passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asgaroth Skrevet November 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2014 Takk for det opel astra :). akk nå kan det foreløpig se ut som jeg har funnet en . men kontakter deg om det viser seg å være nok et blindskudd :) opel astra reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg