Gå til innhold

Soting av blinklys! Hva slags spray anbefales?

Ranger emnet

Slim!

Anbefalte innlegg

Heisann

Nå må blinklysene mine bli svarte, for de oransje er rett og slett stygge, og det blir ikke akkurat bedre av at jeg har svart bil (stor kontrast) så nå skal de sotes. Jeg var sikker på at jeg hadde lest om andre som hadde gjort det, men etter et søk satt jeg bare igjen med en hel haug av vindussotings tråder. Nå lurer jeg på hva slags spray jeg trenger og tips om hvor jeg kan få tak i det.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at den sotesprayen de har på Bilextra går an å vaske vekk med rødsprit, funker sikkert med andre ting...og hvis dette også funker på andre, så er det ikke stress å vaske lyktene annet hvert år for å lakke på nytt etter kontroll.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh.. Den Motip sprayen går ikke av med rødsprit(ingenting som biter på),prøvde da jeg måtte inn for å godkjenne senkesett og div,men neida,ikke faan.. Måtte spørre mora til en kompis av meg om jeg kunne få låne baklampene hennes et par timer.. Vet at denne lakken går av med Lynol,men da svir du bort det ytterste laget av selve lampa!! Ikke anbefalt :D :D :D

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke noe med at det skal slippe gjennom x mengde lys?

går ikke an å sote, så stikke på bilonkelen og godkjenne? ikkeno er bedre enn hjemmemekk med papirer for å vise onkel poli10 når de er ute på krigstien.

står ihvertfall i trafikkloven om dette på f.eks bremselys bak.. så lenge de slipper gjennom en viss styrke og lyser rødt, så er det ok.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider