Badass-helldriver Skrevet November 16, 2014 Rapporter Share Skrevet November 16, 2014 Har en 1998 Passat 1,9 tdi stv som varmeapparatvifte ikke fungerer , men alt på kontrollpanelet ser ut som er i orden uten att jeg kan si helt sikkert. Noen gode forslag om hva det kan være ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 17, 2014 Rapporter Share Skrevet November 17, 2014 Sansynligvis selve vifta som er deffekt. Sjekk om den får strøm. Den sitter sansynligvis bak hanskerommet om jeg husker riktig. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet November 17, 2014 Rapporter Share Skrevet November 17, 2014 Hvis du har Climatronic med display, så kan du holde inn "resirc" (snurrepil-knapp) og "Econ" knappen samtidig, så får du opp diagnose modus. I diagnose modusen kan du lese ut eventuelle feilkoder, ganske sikker på at defekt vifte vil vises som en feilkode. Hvis det ikke er noen feilkoder vises det "444" i displayet. Defekt vifte vil ikke gi noen lampe eller noe sånt. Eneste du vil merke er at det ikke skjer noen ting når du trykker på vifte bryteren. "Climatronic" displayet vil også blinke noen ganger med alle symbolene når du starter bilen, hvis noe er feil med systemet. Vifta sitter oppe bak hanskerommet, som han over sier. Den sitter rett under pollenfilteret, kan nås når hanskerommet er demontert. Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badass-helldriver Skrevet November 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2014 Ok tusen takk for svar fra dere begge og er til god hjelp for meg. Skaffet meg brukt vifte nå i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg