12mamyr Skrevet November 21, 2014 Rapporter Share Skrevet November 21, 2014 Hei! Jeg har en 2002 model Audi a3 8L. Nylig fikk jeg et gult lys (Rund pil med utropstegn) som jeg tror har noe med sikringene å gjøre. Etter dette sluttet ikke radiatorvidta å gå. Selv om jeg kjører en time blir ikke motoren 60 grader en gang. Når jeg stopper bilen, tar ut tenningen og låser den fortsetter den å gå. Den slår seg altså ikke av. Dette skjedde i går kveld så er et nylig problem. Jeg løste dette ved å koble av batteriet. Kobler jeg på batteriet igjen skjer det ikke, men skjer så fort jeg har startet motoren. Hva er galt?! Noen som har en løsning?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 21, 2014 Rapporter Share Skrevet November 21, 2014 Relè som henger tenker jeg, alt. termobryter som ikke fungerer. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12mamyr Skrevet November 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2014 Relè som henger tenker jeg, alt. termobryter som ikke fungerer. Tusen takk for svar! Noen idé om hvordan jeg fikser dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 21, 2014 Rapporter Share Skrevet November 21, 2014 Start med å sjekk relè, er det iorden sjekker du termobryter. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12mamyr Skrevet November 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2014 Start med å sjekk relè, er det iorden sjekker du termobryter. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg