Klekar Skrevet November 22, 2014 Rapporter Share Skrevet November 22, 2014 Har en automat audi a6 den som står i displayet mellom speedometer og turtall i den firkanten er blitt utydelig og lese. Noen som har peiling på hva en kan gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 22, 2014 Rapporter Share Skrevet November 22, 2014 Pixel feil? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klekar Skrevet November 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2014 Ser liksom halvparten av bilder og tekster der. Er det en billig ting og fikse evnt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet November 23, 2014 Rapporter Share Skrevet November 23, 2014 Det er nok display-modulen i instrumentet som må byttes om det skal bli bra igjen. Litt info her: http://www.pixelfix.net/eng/audi_vw_seat.html Du kan kjøpe delen og reparere selv, om du er lit elektronikk-kyndig, eller finne firma som reparerer instrumenter. (må trolig sende inn for rep, litt avh. av hvor du bor) -- Klekar reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klekar Skrevet November 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2014 Så møller bil ville ikke fikset sånne ting di.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet November 23, 2014 Rapporter Share Skrevet November 23, 2014 Jo møller fikser dette men pris veit jeg ikke hva dem tar for å gjøre dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klekar Skrevet November 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2014 Oki takk for svar. Har ikke peiling på det her så får ring litt rundt og høre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 23, 2014 Rapporter Share Skrevet November 23, 2014 Man får også kjøpt løse display på ebay f.eks, men jeg vet ikke hvordan det er å bytte. Om det er hurtig kobling på printen eller om den er loddet fast Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klekar Skrevet November 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2014 Oki ikke drevet med noe sånnt så er kanskje ikke så lett og få til da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Froddi Skrevet November 23, 2014 Rapporter Share Skrevet November 23, 2014 Dette displayet har jeg bytte på min Audi S6 2000 modell. Kjøpte nytt display på ebay for noen hundrelapper. Demonterte speedometeret. Displayet er loddet fast med svært tynnr loddinger. Fikk dette loddet av en kompis,da dette krever fint loddeutstyr og en stø hånd. Etter at det var loddet på monterte jeg speedometer instrumentet sammen igjen. Satte på kromringer rundt alle klokkene da jeg først var igang. Disse fikk jeg også på ebay for en slikk og ingenting. Nå funker alt hundre prosent. Se på you tube hvordan det skal gjøres. Lykke til! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet November 23, 2014 Rapporter Share Skrevet November 23, 2014 Møller tilbyr bare å skifte hele instrumentet. ca 10.000 kr. Det finnes noen spesialister på reparasjoner. F.eks en i Karlstad Sverige: http://www.obdtuning.se/reparationer/audi/a6-6661985 -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klekar Skrevet November 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2014 Takk for mange svar. Da får jeg se hva jeg gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klekar Skrevet November 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2014 Kikket litt på ebay nå. Men får jo kjøpte hele instrumentet kan man ikke bare bytte hele greia bare ta ut den ene og sette inn den andre? Eller vil ikke det funke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klekar Skrevet November 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2014 http://www.ebay.com/itm/Audi-A6-2-5-TDI-4B-Kombiinstrument-4B0-919-880-G-/321595582375?pt=DE_Autoteile&hash=item4ae09727a7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet November 23, 2014 Rapporter Share Skrevet November 23, 2014 Startsperre funksjonen sitter i instrumentet, så du må da trolig taue bilen til møller før du får startet den om instrument er byttet. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg