Zefiro Skrevet November 24, 2014 Rapporter Share Skrevet November 24, 2014 Har en vectra c 1.9cdti opc med xenon ,afl osv. I frontlyktene sitter det parklys,blinklys,sidelys som går på ved sving.svingbare hovedlys,nærlys og fjernlys.. Men hvilke typer? titta baki i helga og fjernlys og side lysene er h7. park er slike t10 wedge glass pærer. blink er vanlig type men så innmari usikker på om jeg har d1s eller d2s på nærlysa.. får ikke av dekslet orntlig da dette er skrudd fast og ene skruen er inni skjermen.så dvs at jeg må ta av fanger for å bytte pærer. noen som veit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet November 25, 2014 Rapporter Share Skrevet November 25, 2014 Du kan legge inn biltype på osram eller philips,og da kommer det opp alle pæretyper på bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 25, 2014 Rapporter Share Skrevet November 25, 2014 D1s. Må løsne på fanger og ta ut lykta for og få skifta pære. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet November 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2014 Takk for info. funnet ut følgende. Blinklys orange 5w glasspærer Svingelys h1 55w fjernlys h1 55w nærlys D1S 35w parklys samme som blink men blanke Tåkelys står oppgitt som h3 både på osram og philips men i min sitter det hb3 .mulig OPC utgaven har andre pærer enn vanlige versjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg