AstraG Skrevet Desember 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2014 Hei! Har en 2000 mod. HiAce TD med ca 300K på telleren. Har problemer med at den ikke starter av og til. Det som skjer er: Når jeg vrir på tenningen så starter alt som skal starte. Men, når jeg vrir for å starte motoren så hører man bare en høy "elektrisk" knatrelyd!? Denne lyden varer like lenge som man holder på nøkkelen. Dette kan skje mange ganger etter hverandre før bilen til slutt starter. Bilen er nettopp eu-godkjent med nye batterier og ny startmotor. Noe som vet hva dette kan skyldes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2014 Dårlig spenning til starter er min første tanke. Mål spenning på den tykke ledningen inn på starter.Er det ok bør du kontrollere jordingspunktene på bilen. AstraG reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
escada Skrevet Desember 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2014 Høres ut som en dårlig minuskopling et sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2014 Takker for tilbakemeldinger! Skal få sjekket litt opp i dette. Er arbeidsbilen vår på jobb ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg