Gå til innhold

Fikk noen bilder av bilen min

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Fikk endelig noen bilder av bilen... begynner å få sommerfugler i magen nå. Bildene er veldig bra, men scanninga gjorde dem veldig

dårlig. Men her en noen bilder likevel.

fvmustang03.jpg

fvmustang04.jpg

En liten flekk der som er litt falmet... sikkert ikke så vanskelig å gjøre noe med.

fvmustang06.jpg

fvmustang08.jpg

Digger bakenden på '69 mustangene.

fvmustang09.jpg

fvmustang10.jpg

Hmmz.. det mengler speil på passasjer sida. Må vel skaffe ett sånnt oxxo.

fvmustang11.jpg

Bilen kommer med båten i måndeskiftet, så da :D

- 1969 Ford Mustang Fastback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge rå......

Du kommer garantert ikke til å angre......ren,pen power.... ikke kjør deg ihjel da :D

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart rå bil..:D noe av det råeste utseende...std motorene i Mach 1 351 2v matcher vel ikke helt utseendet men det fantes jo alternativer...hva sitter det i din?

glemmer ikke på en stund en dag i mai for to år sia..møtte en -69 Mach 1 i breisladd ut av rund kjøringa på Skedsmokorset...

PS! det skal ikke være noe speil på høyre sia.

Erland Nordby, Hedemarken

-66 Buick GS cab. under restaurering.

-66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med megafeit bil!

En vinrød farge med mattsort panser er da helt ok.

Sort er selfølgelig alltid pent på slike biler, men "motefarger" ville jeg skygget unna. Se bare på disse ferskenfargene som var så in på 90 tallet. Selv en firkantet bilr som en rund liten grisunge med slik farge.

Er vel ikke så mye mer å si?

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rat Fink

Helt klart rå bil..:D noe av det råeste utseende...std motorene i Mach 1 351 2v matcher vel ikke helt utseendet men det fantes jo alternativer...hva sitter det i din?

glemmer ikke på en stund en dag i mai for to år sia..møtte en -69 Mach 1 i breisladd ut av rund kjøringa på Skedsmokorset...

PS! det skal ikke være noe speil på høyre sia.

Den har en 351w 4v, der det er brukt litt edelbrock deler, og ekstern oljekjøler. Ca 400 hk har jeg blitt fortalt. Eksosrøra er også grove, og har hver sine potter, mot en felles orginalt.

fvmustang05.jpg

Er du sikker på at de bare skal ha ett speil? Mener jeg aldri har sett bilder av en Mach 1 med bare ett speil. Tror jeg skal ha et der uansett, bare så jeg føler meg trygg.;)

- 1969 Ford Mustang Fastback

Lenke til kommentar
Del på andre sider