Kpick Skrevet Desember 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2014 Skal en dagstur til grensen ved Flensburg for litt shopping og ettersom jeg har hørt så er det totalforbud med piggdekk... Jeg har piggdekk på bilen, men hvor stor sjanse vil det være for å bli stoppet, noen som har erfaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gonzor Skrevet Desember 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2014 I Tyskland er det absolutt piggdekkforbud. Du får rett og slett kjøreforbud hvis du blir stoppet : ønsker deg lykke til med turen men ta med bra fottøy vis du må gå hjem og ps ikke glem veioblat vis du kjører i en sone det kreves ble stoppa nok ganger der ifjor selv med lapp fordi jeg var norsk Siter Bmw 316i E46 2001 Golf 3 1.4 1992 - Spiker Mazda 626 2.0 1992 - Spiker Golf 1 C 1.5 1982 - Spiker Lada 1500 1981 - Stjålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg