Movikon Skrevet Desember 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2014 Har fått behov for en svaber i forbindelse med vask av garasjegulv. Ser det finnes svabere å få kjøpt, men de er dyre. Ser de koster fra kr. 350-400 og oppover. Jeg er også litt skeptisk til om de billigste svaberene jeg har sett på tåler olje og hard behandling som ofte er tilstede på et verksted. Svaberen jeg ser etter, bør være robust, effektiv, billig og ha en bredde på minst 50cm (gjerne 60 til 70cm). Vet at Europris har hatt kampanje på svabere, men de er tomme, og vet ikke når de får inn igjen. Alle tips mottas med takk! Mvh Movikon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet Desember 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2014 Biltema har muligens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2014 Takk for svar. Har sjekket på nettsidene deres, men ikke funnet noe. Vet du hva 'svaber' heter i Biltemasystemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2014 Vet du hva 'svaber' heter i Biltemasystemet? Biltema har en Gulvnal 44cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2014 Takk for bra svar, skal sjekke den ut. Dessverre tror jeg den er for smal og for dårlig. Heldigvis kan jeg ta feil. Hvis noen har flere forslag, er jeg lutter øre. Mvh Movikon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Desember 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2014 Felleskjøpet har svaber som er 60 cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg