Volscan Skrevet Desember 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2014 Ford Transit Connect T220LX 1,8 75hk 2005 Jeg hører en slags klakkelyd når jeg kjører i humper og hvilken som helst ujevnhet i veien. Jeg klarer ikke å lokalisere lyden mer spesifikt enn at den er foran et sted. Lyden har blitt mer intens og det skal mye mindre til for at den kommer enn for 1-3 måneder siden. Er det noen som vet hva dette kan være? Noen opplevd det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WongDiesel Skrevet Desember 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2014 Høres ut som understellet som lager lyden. Kan være stabilisatorforing/lenkarm.... Hvis det er slakk i disse komponentene lager det typisk klakkelyd som høres ut som alt faller fra hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2014 Jekk opp bilen på begge sider foran, ta av hjulene og se etter slark. Viktig at bilen er jekket opp på begge sider, hvis ikke vil stabilisatorstaget gjøre at ting står i spenn, og da er det ikke sikkert du klarer å lokalisere lyden like enkelt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg