kevinkletteng Skrevet Desember 10, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2014 Hei, jeg har et spørsmål ang. lysene på bilen. Under kjøring så merker jeg at lysene (kjørelys og i dash) på en måte dimmer. Batteriet er bra og har målt ladespenningen fra dynamoen til ca. 14-14,5V, vet ikke helt hvor jeg skal feilsøke videre.. Takker for svar! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WongDiesel Skrevet Desember 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2014 Jeg ville ha begynt å sjekke alle kontakter og se om de sitter ordentlig på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2014 Blir lysene svakere og forblir slik, eller flimrer de? Som en rimelig begynnelse kan du prøve med å bytte laderegulatoren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevinkletteng Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2014 Flimre var ordet jeg lette etter ;) Tok av skoene til dynamo, starter og batteri og pusset og gjorde alt rent, og der var lyset stabilt igjen! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg