ascona75 Skrevet Desember 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2014 Hiver inn et pr. bilder av mine Rekord E1. Den blå står nå temmelig ribbet i garasjen. Har hatt denne i noen år nå. Dette er en 81.mod. 4.dørs med noe ekstra utstyr. Den hvite har jeg nylig hentet uten motor. Er noe mere arbeid med denne. Dette er en 78.mod. 2.dørs S-model (sport) som ikke må sammenlignes med 2.0s. Siter Toyota Avensis 2013 Toyota Hiace 2008 Opel Rekord 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona75 Skrevet Desember 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2014 Da har jeg fått en grei kompressor. Må fikses litt før bruk. Skal vel være grei til det meste verktøyet jeg skal bruke i garasjen. Siter Toyota Avensis 2013 Toyota Hiace 2008 Opel Rekord 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2014 Nice! Blir veteran-Opel på meg den dagen jeg får meg ordentlig garasje Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona75 Skrevet Februar 6, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2016 Noen smådeler som er samlet sammen gjennom tidene. Har investert i mig apparat og en annen luft-kompressor. Skal prøve å lage en karosseri vippe så jeg kommer lettere til under bilen. Siter Toyota Avensis 2013 Toyota Hiace 2008 Opel Rekord 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona75 Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2016 flere bilder Siter Toyota Avensis 2013 Toyota Hiace 2008 Opel Rekord 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RekordE2 Skrevet Mars 9, 2016 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2016 Tøft, Rekord er gromt :) ser ut som du har fått tak i mye godbiter også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona75 Skrevet Mars 9, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2016 Har hatt den blå noen år nå, så har hatt god tid til å samle. Har fått noen andre dørtrekk enn de på bilde (like bare det ikke er hull til sveiv) Blir el.ruter og takluke. Holder nå på å lage en karosseri vugge, håper å få den ferdig i helgen. Siter Toyota Avensis 2013 Toyota Hiace 2008 Opel Rekord 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg