Rune77 Skrevet Desember 13, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2014 Tok av det store dekselet som dekker bla. batteri og kupéfilter. men skal det være et deksel i tillegg som dekker kupéfilteret? Ser ut som det kunne vært det på min A6? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2014 Hvilken modell da? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet Desember 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2014 98 mod. 2,4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2014 Ingen andre enn det store som dekker alt mellom torpedovegg og underkant frontrute. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 14, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2014 Jeg hadde heller ikke noe deksel over kupe filteret. Kun det heldekkende dekselet fra torpedoveggen til vindus ramma som Quattro73 nevner Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet Desember 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2014 Da ser det nok riktig ut hos meg. grunnen til jeg lurer er at jeg får eksos inn gjennom kupefilteret på tomgang og køkjøring. Ikke når jeg kjører resirkulering på anlegget. Noen som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2014 Eksoslekkasje i motorrom, eller fra bilen foran i køen ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2014 Hehe, er nok ikke bilen foran. Det kommer fra min bil, men finner ikke ut hvor. Men de to "ventilene" eller hva det er som står på rørene rett med kupefilteret. Hva er disse til? Merket at det lekker litt av dem. DEt er kanskje mulig å bytte disse ut? Jeg hadde heller ikke noe deksel over kupe filteret. Kun det heldekkende dekselet fra torpedoveggen til vindus ramma som Quattro73 nevner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 18, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2014 Lekker eller kondens? Det er rørene til AC Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2014 Kjenner det kommer ut noe når jeg holder fingeren mot. Høres ut som det suser litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2014 Da lekker det ut kjølemedie, gjerne R134a Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2015 Da lekker det ut kjølemedie, gjerne R134a Kan dette være grunnen til at det lukter eksosliknende inne i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2015 Kan dette være grunnen til at det lukter eksosliknende inne i bilen? Nei. Det må komme av eksoslekkasje, evt. olje som kommer ned på varm eksos. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2015 Sjekk rundt toppen på motoren. Har byttet flere toppdeksel pakninger på de motorene der. Svetter det fra den pakningen så drypper det ned på eksosen og du vil oppleve vondt lukt. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet Mars 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2015 Sjekk rundt toppen på motoren. Har byttet flere toppdeksel pakninger på de motorene der. Svetter det fra den pakningen så drypper det ned på eksosen og du vil oppleve vondt lukt. Hvor avansert er det å bytte toppdekselpakning? Har ikke gjort dette på biler tidligere. Men ser vel at det kommer ut litt her.... Kan noen fortelle hvilke deler man evt. trenger i tillegg til selve pakningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg