turbo elgen Skrevet Desember 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2014 Meg igjen. Har en bryter for tåkelys bak og en for fremme inni bilen. Når jeg trykker på de kommer det lys på den jeg trykker på. Eller visst jeg trykker på den for fremme lyser begge. Men problemet er at jeg ikke har tåke lys fremme på bilen... (1999). kunne godt tenkt meg noen tåkelys men skjønner ikke hvorfor de ikke er der når jeg har knapp for det. Har forrige eier stukket av med de eller ligger det klart til å bare koble på noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2014 Noen av disse hadde vel tåkelys integrert i frontlyktene, eller husker jeg feil nå? Isåfall kan det jo være pærene eller no. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S Skrevet Desember 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2014 Jeg vet ihvertfall at 1996 A6 har tåkelys integrert i hovedlykt. Vet også at 2000 A4 har tåkelys utenom hovedlykt. Når det gjelder A4 1994-2001, så kan det kanskje ha noe å si om det er facelift eller ikke? Det er vel litt andre lykter på pre-facelift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2014 Du har vel H4 i lyktene dine? Pre faceliften kommer med to typer frontlykter. Ene typen har enkel H4 pære mens andre har dobbel H7. Den siste med dobbel H7 har tåkelys http://www.frontlykter.no/products/a4-frontlykt-h7-hyre Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg