Gå til innhold

Klage Råne-Treff i Ski

Ranger emnet

solid

Anbefalte innlegg

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by 98GTwagon

Måtte bare si det.. Ikke ta det personlig ! men den signaturen din.. "heller avkjørt enn frakjørt" den er vel ikke helt på nett vel, eller ? Har du kjørt fra noen før med den svære slynga di ? Tipper jeg hadde tatt deg med golfen min 90hk og greier. woow..

Vet du hva slags motor det sitter i den?

Har du aldri sett ett stygt flak som går verre enn verst??

Dere som bare prater piss om rånerne..Dette var ikke en tråd om "hvor tragiske er ikke rånerne". La folk gjøre som dem vil. Sentrum er et sted hvor folk treffes, altså det er sosialt.

Faen å dere klager over rånerne. ALDRI råna selv??

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke på min egen kjøring som råning, men det kan jo hende at andre ser på det som råning ? Jeg kjører jo pysh å poff bil så ikke umulig at folk synes jeg er en råner, men jeg kjører ikke rundt uten mål og mening for å imponere småripsa. I tillegg kjører jeg ordentlig bil, og ikke noe flak på 1600 kg og 115 hk

:fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 98GTwagon

ser ikke på min egen kjøring som råning, men det kan jo hende at andre ser på det som råning ? Jeg kjører jo pysh å poff bil så ikke umulig at folk synes jeg er en råner, men jeg kjører ikke rundt uten mål og mening for å imponere småripsa. I tillegg kjører jeg ordentlig bil, og ikke noe flak på 1600 kg og 115 hk

Sorry meg for å ikke ha penger, eller ikke vil ta opp lån da. Herregud til tragiske folk kan være her noen ganger ass. Kunne ikke folk bare holdt seg til topic?

- Sierra sedan -92 (rs styling)

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe morsom tråd dette...

Men jeg er enig med de så vil ha vekk folka (dvs de som bråker)

Skal da være muligt og stå på en "oppholdsplass" uansett by/tettsted og ha litt respekt for folk som bor i området.

Husker ikke hvem som skrev det, men det blir idiotisk og forvente seg at folk må gjøre regning med at det er bråk hvis de flytter til en by, blir jo det samme som og si at du må gjøre regning med og bli voldtatt i sjarken hvis du bor i nordland...

Nei, vi får heller "leke" oss på industriområder og slikt der det hvertfall ikke går utover andre enn "oss selv", så går det heller ann og kjøre rolig til bensinstasjonen og få den jævla pølsemenyen for så og kjøre tilbake, hvis du da ikke klarer og forholde deg "rolig" på bensinstasjonen..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor rett oppafor rånestedet i Skien, kroa ja.. Dere aner ikke hvor jævlig irriterands det er med tutekonserter midt på natta som kan vare en goood stund... I helgene, da er det helt greit. Det må folk som bor i byen tåle. Men i ukedagen, med skole/jobb dagen etterpå blir man fort ganske utslitt av stadig unødvendig bråk. Jeg er da av og til i byen selv, men jeg tar da som oftest hensyn. Og jeg kan forstå at folk ikke helt skjønner hvorfor det kan være så irriterands, og at folk må tåle litt. Men prøv og sett dere inn i naboenes (og min) situasjon. Er det noe jeg er lite tolerant ovenfor er det folk som tar nattesøvnen min. Er ikke få netter jeg har ligget ut til de små timer og tenkt "de jævla rånerne........"

Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes media er LITT flinke til og fyre opp denne saken!

Når vi står 25+++ biler og 50+++ Folk på Statoil mens Onkel kjører forbi ca 400 ganger uten og si NOE, så kansje problemet ikke er Fult så stort som der har blitt framstilt....?? Eller tar jeg helt feil? Er ikke i Ski hver kveld og ikke bor jeg der så det kan jeg ikke vite helt sikkert...

Men Uansett hva jeg eller andre sier, er det vi som lager et problem så er det vi som skal flytte på oss!! Vi skal ikke ødlegge natta til masse mennesker bare fordi det er et bra sted og stå!!!

Men de Helgene vi ikke har Penger til Byen, så er det nesten et Must :dude:

Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:)

1986 Mazda 929

19?? Ascona B

1986 Nissan King Cab

1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo

I dag: 1997 Nissan 200sx S14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.... hvis det er så ille at folk står der, så får pol10 si ifra akkurat som sjølstad sier. mulig det var bråk forrige søndag f.eks hvor noen "feita" ut i rundkjøringa noen ganger, jeg vil også tro dette er irriterende selv på en dag hvor det var fri dagen etter;) MEN det er ikke mye liv på denne stasjonen etter 11 på en hverdag....KUN i helgene:) men for all del folk kan da flytte på seg:) jeg blir også irritert av disse 240'ene som kjører runft med straka røret og justert opp tomgangen til 3000 RPM. det er forbanna unødvenig å ikke skru av bilen når du kjører med en bil som bråker sånn. de jeg kjenner som tar turen til ski, vet jeg flytter seg hvis dette er et problem. men i helgene må det være lov til å stå der synes jeg, og det er idioti av snuten å stå å skrive opp skiltnr. uten å si hvorfor eller noe:) bare mine meninger og de er alltid best:D :D

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det er bare og stille seg opp jeg, så kansje det blir litt action det er fett! masse biler og ikke så mye bråk, hva skal de si da?

*-Toyota avensis 1998 solgt*

*-Peugeot 205 1989 GTi 1,9 solgt*

*-Peugeot 406 2000 solgt*

*-BMW 316i E30 1985 2d solgt*

*-BMW 320i E36 1997 2d M-Tech cab solgt*

*-BMW 320i E30 1985 2d M-Tech solgt*

*-BMW 325i E30 1988 2d GTS solgt*

*-BMW 325i E30 1990 2d T-Tech Vinterbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orph: Solid: Hvorfor tar du deg nær av andres meninger ? Rånere flest driter i det (selv om jeg vet veldig godt hva du mener... Jeg blir fornærmet når folk kaller meg råner! Men det er heller fordi at folk flest ikke skjønner forskjellen mellom kjørebilråner, og harryråner), og ler av dem som disser de. Er man råner, skal man være harry ! Men det er ikke nødvendig å lage helvete for naboer og folk ellers for det...

Du visste akkurat hva jeg mente ;) Selvom jeg ikke har råd til en drit rå bil, og MIN mening er at manta er det kuleste bilen man får til 10-20k.. så må jeg ikke nødvendigvis være en harry råner. Jeg kaller meg selv bilinteressert, men at folk ser en fyr i en manta og kaller meg råner må jeg bare overleve, for manta er jo rånebil delux. Så jeg klager ikke på noen for å forhåndsdømme meg der.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell heller de toførr folka som bråka der, den dagen follocruisers hadde treff. var selv borte å snakka med politiet når de kjørte forbi inne på statoil. lurte på hvorfor de kjørte forbi å titta sånn hele tiden, de hadde vist fått klage, men de sa selv at det var ikke noe å klage over når vi sto der.

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider