Gå til innhold

Klage Råne-Treff i Ski

Ranger emnet

solid

Anbefalte innlegg

Dæven, jeg ser tråden har vokst litt siden sist jeg var innom...

For å avklare noen ting, føler at ting er oppblåst her :

- Det er heller sjelden at folk burner og herjer ved Statoil. Den omtalte søndagen vil jeg kalle et unntak fordi man var uvanlig mange rånere.

- Når man VIRKELIG skal sladde og herje trekker de fleste til industrifeltet.

Jeg tar også til en viss grad avstand fra høyhastighetskjøring i sentrum..

- Det er også ytterst sjelden man står og spiller høyt med anlegget.

- Rånerne står nesten aldri og støyer på hverdagene. Som regel er det i helgene...

Calib`r - man har forskjelige interesser. Selvom folk fra Nesodden kjører til Ski for å prate behøver ikke det si at man har lite å gjøre. Heller motsatt, folk er sosiale og tar initiativ til å finne på ting som man selv synes er moro.

Og inni "skogen" av de nedtaggede busskurene og veggene på Nesodden finnes det faktisk rånere også, selvom det ikke er mange ;)

Og rdl - synes det er litt latterlig at en som makter å skrive 150 innlegg her på drøye to uker slenger dritt om rånere som visstnok har "fritidsproblemer" :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Calib'R

Trodde alle på Nesodden var ute å tagget jeg.

Tro meg vi kan kjøre bil også.. Nesodden er den faens hardeste getton i landet hvor det første barna lærer på skolen er å banne! Må kljøre litt bil for å være hard gettoh;) Som oral B ville sagt det sjæl.

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Oral B kan få sagt det han. Man kødder liksom ikke med Nesodden. Nå kommer jo oral b med ny sang så da skal den brennes på cd og tas med i pysjen når det er råners på gang.

Og jeg er veldig enig det som jens sier her. Det stemmer også meget bra det han sier. Svært lite børning og idiot kjøring, og heller ikke så ofte at folk står og spiller høy musikk der.

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 98GTwagon

Måtte bare si det.. Ikke ta det personlig ! men den signaturen din.. "heller avkjørt enn frakjørt" den er vel ikke helt på nett vel, eller ? Har du kjørt fra noen før med den svære slynga di ? Tipper jeg hadde tatt deg med golfen min 90hk og greier. woow..

Pass på...

Jeg er ikke glad i Volvo 240 jeg heller, nettopp fordi det minner meg altfor mye om rånere. Men i dag så jeg en 240 som jeg likte. Broren til en gammel kompis kom kjørende på skolen med 240 som så nogenlunde grei ut... ingen typisk råne-stil, men den hadde et greit strøk lakk, noen feite felger.... og LYDEN! Jeg likte den....

Vrooooooooooom.... PTSJJJJJJJ! :D

Han er rimelig bil-entusiast, og ryktene skal ha det til at han har en god del gamp under panseret.

Okey, men da finnes det 2 bra 240'er... denne, og den Kawasaki-grønne på rudskogen :) Ellers liker jeg de ikke!!

Appropos råning... snakker med gutta i klassen som ikke har peiling på bil. Eneste de veit er at en bil skal SE fet ut, og ha plass til fjortisser. Ble nesten mobba da jeg fortalte at jeg ikke skal ha baksete i bilen (Må jo ha plass til NOS-flaskene... haha). De sa "Hvor skal fjortissene være" osv... men hva skal man med fjortisser i bilen? Er det sånn at rånere ikke får tak i noe annet?

Altså, kan vel treffe jenter uten å ha bilen full??

Heldigvis er det EN annen i klassen som har peil. og er enig med meg...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Dæven, jeg ser tråden har vokst litt siden sist jeg var innom...

For å avklare noen ting, føler at ting er oppblåst her :

- Det er heller sjelden at folk burner og herjer ved Statoil. Den omtalte søndagen vil jeg kalle et unntak fordi man var uvanlig mange rånere.

- Når man VIRKELIG skal sladde og herje trekker de fleste til industrifeltet.

Jeg tar også til en viss grad avstand fra høyhastighetskjøring i sentrum..

- Det er også ytterst sjelden man står og spiller høyt med anlegget.

- Rånerne står nesten aldri og støyer på hverdagene. Som regel er det i helgene...

Unntak ja. Meget smart du da.

Da håper jeg ingen av dere klager når dere mister lappen, eller legger inn en post her om det.

Originally posted by Manuell

Tro meg vi kan kjøre bil også.. Nesodden er den faens hardeste getton i landet hvor det første barna lærer på skolen er å banne! Må kljøre litt bil for å være hard gettoh;) Som oral B ville sagt det sjæl.

Getto ja. Nesodden er fylt opp av sosser som tror dem er fra byen.

Det lokale møtestedet er jo bussen.

Oral-B har innover-tiss da.

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det okale møtestedet er jo bussen.

joa, masse sosser her...:rolleyes:

Maken til møkka rapper som oral-b skal du lete lenge etter, er ikke akkuratt stolt over at han er ifra nesodden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 98GTwagon

ser ikke på min egen kjøring som råning, men det kan jo hende at andre ser på det som råning ? Jeg kjører jo pysh å poff bil så ikke umulig at folk synes jeg er en råner, men jeg kjører ikke rundt uten mål og mening for å imponere småripsa. I tillegg kjører jeg ordentlig bil, og ikke noe flak på 1600 kg og 115 hk

ap ap ap ap! 240 veier 1260 kg:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ski ei tur i natt, var vell 5 biler eller no som sto på statiol, sto der vell i 10 min så kom pol10 og så vi måtte forsvinne derfra...

vi hadde ikke bråka en dritt, alle bilene var skrudd av, så det er drastiske tiltak follo pol10 distrikt har tatt i bruk her, men de dreiv å babla om at de hadde fått inn klager osv da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lokale møtestedet er jo bussen.

ikke kom her å si at vi er sosser alle sammen.. Vi har nokk bedre å gjøre enn å ta bussen skal du se.. det er vel værre med sånne skropel skralibra folk som deg.

Mulig Oral har innover tiss!? godt det er noen som har sjekka det.

Btw: har aldri sagt jeg liker Oral b..

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva så om jeg forsåvidt hadde 500 inlegg på 5 dager?... et diskusjons forum skal det DISKUTERES.... Vet faen ikke hva dere er her for om det plager dere så jævli.... til den andre saken

hvordan i helvete kan du påstå at rånere KUN er ute i helgene?.... er du helt innesperra i huet eller? Kom deg ut en tur se deg om.... WAKE UP!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tape-R er eldre enn deg, og har nok litt mer erfaring enn deg.

Ellers så sto jeg tilfeldigvis på Statoil på søndag for å fylle og vaske bilen. Fordi jeg hadde kjørt tilsammen 80 mil til og fra Jonkoping (litt mer fornuftig). Og sto å så på to duster med en "sx-s14", og en saftig-stygg celica. Begge drev å slædda og burna på strekka langs Statoil.

En ting er å gjøre det en gang. Men når man kjører 5-6 runder å gjør det, er man jævlig tett i toppen. Jeg sto å håpet på at politiet skulle se dem.

Så ikke si at dem er englebarn, som ikke ruser, burner o.s.v.

Ellers, når halve Nesodden kommer til Ski for å stå på Statoil, må dem ha jævlig lite å gjøre.

Trodde alle på Nesodden var ute å tagget jeg.

Det var EN søndag, med et lite treff! Kan du ikke i det minste prøve å referere til flere dager, for eksempel hverdagene? Folk som ikke har peiling på hvordan det er her får jo det inntrykket av at det skjer hver eneste dag. Det stemmer ikke. Nesten så jeg vurderer å filme en liten filmsnutt HVER dag for å bevise det, herregud ass.

Og forresten, Ski må ha norges værste politi. En fyr ble stoppa for å ha blå lysdioder på vindusspylerne og fikk 1000kr i bot.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider