Gå til innhold

Klage Råne-Treff i Ski

Ranger emnet

solid

Anbefalte innlegg

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Calib'R

Forskjellen mellom min venne-gjeng og deres harry-gjeng, er at vi jobber med og bruker bilen.

Jeg kan ikke helt se at din gjeng er mindre harry enn diverse andre. Jeg har selv sett deg stå parkert på bensinstasjonen med pølse i hånda og berter ved bilen ( vet ikke om det er fjortiser, så skal la det stå åpent ;) )...

Og kan du utdype hva det ligger i at du jobber med og bruker bilen mer enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Jeg kan ikke helt se at din gjeng er mindre harry enn diverse andre. Jeg har selv sett deg stå parkert på bensinstasjonen med pølse i hånda og berter ved bilen ( vet ikke om det er fjortiser, så skal la det stå åpent ;) )...

Og kan du utdype hva det ligger i at du jobber med og bruker bilen mer enn andre?

Tror du bommer der. Finnes flere røde opeler i området vet du.

Beskriv meg og bilen...

Har ikke spist pølser på noen bensin-stasjon siden tidenes morgen (må holde på magen).

Fjortiss eller ikke, så har jeg mange gode veninner. I motsetning til deg kansje, som har alle typene dine.

Originally posted by Helene B

Calib`R : hvor i ski bor du? hvor gammel er du?

Ved "Bjonern", er 84mod.

Originally posted by ehrnst

trokke du helt veit hva du snakker om, har du i det hele tatt vært her? eller har du bare kjørt igjennom? ikke at jeg ikke gir blanke i hva du tror og mener om oss, men faen du må jo være dum!

:)

Har gått på skole der i 2 år, så jeg kjenner typen dere er.

Og en ting til. Hvor tar dere fra at jeg er usakelig. Denne posten handler om råning og meninger rundt det. Jeg har sagt min mening (med litt ekstra kommentarer).

-Ferdig!!!

BRENN !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Calib'R

Har gått på skole der i 2 år, så jeg kjenner typen dere er.

Og en ting til. Hvor tar dere fra at jeg er usakelig. Denne posten handler om råning og meninger rundt det. Jeg har sagt min mening (med litt ekstra kommentarer).

-Ferdig!!!

du er usakelig når du beveger deg ut på glattisen,med å komme med dumme utsagn om hvordan folk er, når du egentlig ikke har peiling på hva du snakker om:) men du kan komme å hilse på,og finne ut hvor soss jeg er;) tviler ikke på at du er en hyggelig fyr heller......:cool: ferdig med den saken

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider