Pedal to the metal Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Trur du ikke han veit det eller;) :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Pedal to the metal Trur du ikke han veit det eller;) :op Var ment til deg da..hehe !! 240`r er jo så tøffe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennern Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Hvis du har et saa lite liv at du sover kl. 23.00 paa en fredags/lordags kveld, kan du jo alltids isolere veggen din... Hvis du har så lite liv at du henger på Shell en lørdagskveld og råner med bilen din...sier sitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Helene B Var ment til deg da..hehe !! 240`r er jo så tøffe ;) Ja...skjønnte det da teiten:ass Btw: Kan ikke fordra 240kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 kjører ikke du 240 a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Jeg kjører ikke mye 240 ass, holder på å ta lappen jeg så jeg putrer rundt på en moped jeg. Henviser til avtaren..:dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 hmm.. okay.. trodde du var han metal fyren fra ski med 240 jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Helene B hmm.. okay.. trodde du var han metal fyren fra ski med 240 jeg :) lol.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Helene B hmm.. okay.. trodde du var han metal fyren fra ski med 240 jeg :) haha! har han forvilla seg inn på detta forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Lasse_GT haha! har han forvilla seg inn på detta forumet? hehe!!!!!det håper jeg ikke!! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Lasse_GT haha! har han forvilla seg inn på detta forumet? Koselig kar det da.. desuten er han fra ski, å vi rocker :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Calib'R Forskjellen mellom min venne-gjeng og deres harry-gjeng, er at vi jobber med og bruker bilen. Jeg kan ikke helt se at din gjeng er mindre harry enn diverse andre. Jeg har selv sett deg stå parkert på bensinstasjonen med pølse i hånda og berter ved bilen ( vet ikke om det er fjortiser, så skal la det stå åpent ;) )... Og kan du utdype hva det ligger i at du jobber med og bruker bilen mer enn andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Helene B Koselig kar det da.. desuten er han fra ski, å vi rocker :dude: ikke bli for høy på pæra nå!! kanskje du får en en gjeng sosser med våt klitt på døra for å ta deg:rolleyes: :) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Jens Jeg kan ikke helt se at din gjeng er mindre harry enn diverse andre. Jeg har selv sett deg stå parkert på bensinstasjonen med pølse i hånda og berter ved bilen ( vet ikke om det er fjortiser, så skal la det stå åpent ;) )... Og kan du utdype hva det ligger i at du jobber med og bruker bilen mer enn andre? Tror du bommer der. Finnes flere røde opeler i området vet du. Beskriv meg og bilen... Har ikke spist pølser på noen bensin-stasjon siden tidenes morgen (må holde på magen). Fjortiss eller ikke, så har jeg mange gode veninner. I motsetning til deg kansje, som har alle typene dine. Originally posted by Helene B Calib`R : hvor i ski bor du? hvor gammel er du? Ved "Bjonern", er 84mod. Originally posted by ehrnst trokke du helt veit hva du snakker om, har du i det hele tatt vært her? eller har du bare kjørt igjennom? ikke at jeg ikke gir blanke i hva du tror og mener om oss, men faen du må jo være dum! :) Har gått på skole der i 2 år, så jeg kjenner typen dere er. Og en ting til. Hvor tar dere fra at jeg er usakelig. Denne posten handler om råning og meninger rundt det. Jeg har sagt min mening (med litt ekstra kommentarer). -Ferdig!!! Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Calib'R Har gått på skole der i 2 år, så jeg kjenner typen dere er. Og en ting til. Hvor tar dere fra at jeg er usakelig. Denne posten handler om råning og meninger rundt det. Jeg har sagt min mening (med litt ekstra kommentarer). -Ferdig!!! du er usakelig når du beveger deg ut på glattisen,med å komme med dumme utsagn om hvordan folk er, når du egentlig ikke har peiling på hva du snakker om:) men du kan komme å hilse på,og finne ut hvor soss jeg er;) tviler ikke på at du er en hyggelig fyr heller......:cool: ferdig med den saken Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg