poitdexter Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Svennern Hvis du har så lite liv at du henger på Shell en lørdagskveld og råner med bilen din...sier sitt Ikke det at jeg pleier å henge på bensinstasjoner, men når vi møter en gjeng med biler et eller annet sted syns jeg det er like kult som å henge hjemme hos noen å drikke eller hva som helst. Hva er det som er så galt med å møtes en gjeng med venner, prate, møte gamle venner og se på biler som sladder forbi? Kanskje mye harry forbunnet med det her, men det er ikke snakk om granadaer med laksetrapp, og fullt av fjortiser heller da Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet April 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Calib'R -Ellers, når halve Nesodden kommer til Ski for å stå på Statoil, må dem ha jævlig lite å gjøre. Trodde alle på Nesodden var ute å tagget jeg. -Getto ja. Nesodden er fylt opp av sosser som tror dem er fra byen. Det lokale møtestedet er jo bussen. Oral-B har innover-tiss da. -Enda en soss med bløt klitt -Forskjellen mellom min venne-gjeng og deres harry-gjeng, er at vi jobber med og bruker bilen. Å stå i timesvis på statoil dag etter dag, for å vise frem bilen. Beviser bare at dem ikke har noe mellom beina. -Fjortiss eller ikke, så har jeg mange gode veninner. I motsetning til deg kansje, som har alle typene dine. Alt dette er usaklig meninger uten noe som helst grunnlag. Du har ført med mest drittslenging og dårlig oppførsel på denne tråden. Prøv å hold deg på et voksent nivå da. Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Ehrnst: sjekk medlingene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Helene B Ehrnst: sjekk medlingene dine jau:) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Originally posted by Calib'R Har gått på skole der i 2 år, så jeg kjenner typen dere er. blablabla Det er nok deg jeg har sett. Gikk i parallellklassen din på videregående... Du svarer på alt annet enn spørsmålet mitt også. Vet ikke om du er like stor i kjeften i det daglige, men du skal være forsiktig med å dømme mennesker norde og ned via internett. Når jeg er høflig kan du i det minste svare høflig din fjomp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Har dere lyst, kan dere godt kalle oss i Ski noe også. Ganske populært å kalle oss bønder. Men i forskjell til dere så ville ikke jeg brydd meg om det. Men nå har tråden falt litt av topicen. Å ikke skyld på meg, fordi jeg har slengt noen kommentarer. Jens, du har PM. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Nå vet jeg hvem selveste skropel skralibra er selv jeg. elektrogutt?? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Calib'R Har dere lyst, kan dere godt kalle oss i Ski noe også. Ganske populært å kalle oss bønder. Men i forskjell til dere så ville ikke jeg brydd meg om det. Jeg har ikke lyst til å kalle folk fra Ski noe, for jeg trives godt der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Jens Jeg har ikke lyst til å kalle folk fra Ski noe, for jeg trives godt der ;) Du er noe for deg selv du jeppe!! Men jeg vet at du har mye rare komentarer om ski folk på lur;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet April 21, 2004 Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Originally posted by Manuell Nå vet jeg hvem selveste skropel skralibra er selv jeg. elektrogutt?? Tviler jeg på, da du er 86modell. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Du skal ikke være for sikker!! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCR3WDRIV3R Skrevet November 27, 2010 Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 Rånere er bra! Bra for både liv og miljøet i ski. Det hadde vært ganske døvt uten oss.:disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 27, 2010 Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 (endret) Rånere er bra! Bra for både liv og miljøet i ski. Det hadde vært ganske døvt uten oss.:disco Rånere kan godt være bra det. Viser mangfoldet i samfunnet. Det er også bra dere lager liv og har noe å finne på. Men der problemet oppstår er når (som topic startet med) 5-6 biler som ruser motorer og spiller for full guffe midt på natten midt i uka. Skal nesten garantere at hvis dere hadde gjort dette fredag og lørdag kveld så hadde det vært ytterst få som hadde reagert. Men når dere er så dumme og gjør dette 7 dager i uka i tettbebygget strøk når det ligger folk rundt og sover som skal tidlig opp på morgenen så har dere bare dere selv å takke når dere får både politi og lokal befolkningen på nakken. Det er vel en regel som sier at det skal være stille etter 22 på hverdager. Så bare det at dere står der og spiller musikk er faktisk imot loven. Endret November 27, 2010 av Kong-Erik J Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 27, 2010 Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 ...er faktisk imot låven. Ante ikke at de reglene var i mot fjøset..:klovn: Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 27, 2010 Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 Du, det er jo som oftest mye mere i en låve enn ett fjøs, garasjer, stall, høylager, møkkakjeller, korntørke og masse emre... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg