Gå til innhold

Plages med climatronic Passat 2004

Ranger emnet

Bjørnåsturbo

Anbefalte innlegg

Hei

Har en passat 1,9 Tdi 2004 modell som eg har fått feil med varmen i.

Byttet sterio her om dagen, og når eg da starta bilen så er det ikke lys i displayen til climatronicen.

Alle symbol og tall i displayen er dær. Og alle knappene får eg trykkt på. Får justert vifte hastigheten, og den blåser som bare det. Men varmen får eg regulert, men det er dårlig med varmluft som kommer. Får kunn luft ut av dysene på sidene og i midten av bilen. Defrostern og til føtn dær kommer det ikke, uansett ka eg regulere på displayen.

Tok ut feil koder og slettet dæm i dag, men det skjedde ikke mer av den grunnen.

Fikk opp disse feilene: 04F7, 04F8, 04FA, 025B

Nån som har noen gode tips om ka det kan være , og va man kan gjøre ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

04f7 stellmotor temperaturklappe varmluft

04f8 central flap servo motor

01274

From Ross-Tech Wiki Fra Ross-Tech Wiki

Jump to: navigation , search Gå til: navigasjon , søk
Contents Innhold  [hide
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71): Faulty 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71): Feil Possible Causes Mulige årsaker
  • Wiring/Connectors from/to Air Flow Flap Positioning Motor (V71) faulty Ledninger / kontakter fra / til Air Flow Flap Positioning Motor (V71) defekt
  • Positioning Air Flow Flap Positioning Motor (V71) blocked Posisjonering Air Flow Flap Positioning Motor (V71) blokkert
  • Positioning Air Flow Flap Positioning Motor (V71) faulty Posisjonering Air Flow Flap Positioning Motor (V71) defekt
Possible Solutions Mulige løsninger
  • Check Air Flow Flap Positioning Motor (V71) Sjekk Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
    • See Measuring Value Blocks (MVB) Se Måle Verdi Blocks (MVB)
    • Perform Output Test Utføre Output Test
    • Perform Basic Setting Utføre Grunninnstilling
  • Check/Repair Wiring and Connectors Sjekk / reparasjon Kabling og kontakter
Lenke til kommentar
Del på andre sider