ChrisTARD Skrevet Desember 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2014 Hei! Lurer litt på hva det beste valget er for kjøling fra radiatoren. Er silikon (som allerede er montert) best? Eller er rør det beste? Tenker at med rør blir det mye tap, siden aluminium har dårlig isoleringsevne. Men en god eksosteip løser vell dette? Håper noen har et godt svar på dette:) Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2014 Det er ingen grunn til å endre på slanger til radiator. Hvis det er intercooler du mener så brukes det alu.rør og skjøter de med formstøpte silikonslanger. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2014 Det er ingen grunn til å endre på slanger til radiator. Hvis det er intercooler du mener så brukes det alu.rør og skjøter de med formstøpte silikonslanger. Er snakk om radiator til en 4G63 motor. Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2014 Er snakk om radiator til en 4G63 motor. Det sier meg nada når du ikke opplyser om hvilken bil. Men uansett er det ikke noe poeng å bytte ut radiatorslanger med mindre de er ødelagt. Det vil koste deg dyre dommer i slanger, klemmer og evt. alu.bend, men for all del, det er din bil og din lommebok :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisTARD Skrevet Desember 26, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2014 Jeg lurte på fordeler og ulemper. Ikke noe mer. Jeg er fult klar over prisforskjell. Siter SPEEEED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg