Hoghead Skrevet Desember 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2014 Åpna panseret på bilen min... Fant dette liggende løst rett nedenfor luftfilterboksen, bak venstre hovedlykt... Aner ikke hva det er til... VW Touran 2.0 TDI 2006 modell Bildene vises ikke som jeg ville, kan noen slette dette? Finner ikke ut av hvordan jeg gjør det selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet Desember 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2014 Update... Uavhengig av bildene... Det var en slangedel fra luftfilterboksen... http://www.nbfbildeler.no/%28S%28j5psdi55k3zl2j550b2vjhmf%29%29/templates/PartInfoDetails.aspx?MemberPage_Id=75&Matrix_Id=1&Brand_Id=4900&Model_Id=4982&PartGroup_Id=26&Part_Id=7245&Storage_Id=134314752 Knekt ser det ut som, så lølsningen er vel å bytte boks om den greia der er viktig for bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2014 Det er vel en utluftingsslange som går i fra motoren og inn i innsuget igjen. Kan bli noe oljelekkasje om den mangler regner jeg med. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet Desember 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2014 Mulig, Uansett er den knekt, så må nok kkjøpe hele dritten på nytt... Ser ikke hvor den skal inn på motorn da, men kjenner godt hvor den skal være på boksen... Virker ikke å være lang nok til å nå motorn... Får stikke innokm Møller på hverdag igjen og stille no intrikate spm... De burde jo vite det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg