Gå til innhold

Dødslek på norske veier.

Ranger emnet

Viking067

Anbefalte innlegg

Originally posted by marius

jeg så disse jornalist gutta oppå gardermoen... det så ut som noen hippe studenter fra grünerløkka som hadde gått seg vekk :D:D

Hahaha!! *se for seg!*

Typisk for alle journalister, er jo at de skriver det dobble av sannheten da, i den retning som drar flest lesere.. :rolleyes:

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Ah, hørte at det var noen ulokale folk som herjet på territoriet vårt.. Da vet vi hvem de skyldige var.. :D

raddogutten kjørte så pent så.. .. men du har brukt opp flaxen for fler uker fremover ;)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MAGUN

Kan jo være glad de ikke har oppdaget disse sidene da. Det er vel en del personer og holdninger her inne som hadde vært god mat for samferdselsministeren.... :)

Hadde vel kollapset disse sidene hvis URL`en hadde kommet på 21.00 nyhetene i kveld :D

Blir spennende å lese avisene i morgen da :D

Se hvor mye Bullshit dem har klart å skrive, kanskje dem finner på en ny avgift også. F.eks toppfart avgift, biler som gjør over 200 blir pålagt ekstra avgift. Dem finner på så mye tull i dette landet så en vet aldri hva som kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel bestandig vært dødslek på norske veier....

Senest i dag prøvede jeg å henge på med en semi(ja, riktig, SEMITRAILER) over en strekning som jeg skjelden kjører over fartsgrensa (60-sone) pga svingene... Og hva skjer? Joda, det går i nesten 90... Hadde et skikkelig problem med å holde følge...

Og, nei. Jeg kjørte IKKE kadetten...

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fyrsten

Det har vel bestandig vært dødslek på norske veier....

Senest i dag prøvede jeg å henge på med en semi(ja, riktig, SEMITRAILER) over en strekning som jeg skjelden kjører over fartsgrensa (60-sone) pga svingene... Og hva skjer? Joda, det går i nesten 90... Hadde et skikkelig problem med å holde følge...

Og, nei. Jeg kjørte IKKE kadetten...

Gal man i lastebil? hehehe de kjører som noen svin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider