kevinkletteng Skrevet Desember 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2014 Hei, jeg har tenkt en stund og lest litt på forskjellige forum og kommet fram til at jeg vil starte et motorprosjekt som innebærer å bytte blokka på min golf 2 1,8 8v GL til en 2,0L 8v GTI blokk. De jeg har sett som har gjort dette har brukt AGG blokka 2.0 blokka fra MK3 gti 8v og toppen fra MK2 GTI 8v. Men da jeg har bare en GL så lurer jeg da på hva som er forskjellen på toppene til GL og GTI, og om det kan være nok å bare bytte kammen(?) Jeg vet at det er mye mer å hente på vr6 og 1,8T men jeg er bare ute eter et enkelt prosjekt og mer bunndrag på bilen ikke en maskin på 200+hk. Takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_nor Skrevet Desember 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2014 Kvifor tek ikkje du berre ein Golf 2 16v motor istedenfor ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg