zappezopp Skrevet Desember 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2014 Hei. jeg solgte en galloper for 3 uker siden med defekt motor. skrev i kontrakt att bilen selges som repobjekt/delebil. skrev alle kjente feil jeg visste om bilen! og nå mener kjøper att handelen må justereres pga bilen er ikke i tilstanden jeg sa! skjønner ikke helt hva dem vill frem til bilen er jo med defekt motor og er en delebil. er det bare å ignorere? vet ikke hva som har skjedd med bilen nå eller om dem har funnet feil jeg ikke visste om. takker for svar! Siter Signer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2014 Bare ignorer de fult. Uansett hva de prøver på (i lovens forstand) kommer de ingen vei, men mindre det du skriver her ikke har spor i sannheten. Eller du kan svare de på en høflig måte at de kan ryke å reise :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Desember 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2014 Så lenge du har skrevet alle feil og mangler også at bilen er en delebil så kommer dem ikke så veldig langt du har jo en del av kontrakten som dere skrev under på? Da er det bare konfrontere han med at han har skrevet under på en delebil og ikke et reparasjon objekt. Er ikke så mye han kan få gjort med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zappezopp Skrevet Desember 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2014 Ok, for blir litt nervøs av dette her. har alt på svart og hvitt. kjøper bare stroppet bilen fast på hengeren og kjørte avsted. sjekket ikke under eller noen ting. Siter Signer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2014 Kjøper har også undersøkelsesplikt. Det er ingenting du trenger å bekymre deg for ;) Rsele reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Desember 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2014 Eg synes det er utrolig hva folk kan klage på ved bruktbilkjøp, har vært med på lignende sak selv der eg har forklart og skrevet nøye att det er rep objekt og hva som eg vett av feil og att det er fult mulig det er mer er feil med bilen. Kjøper tar med seg bil og gidder hverken og lese kjøpskontrakt eller sjekke bilen så kommer det og klager etterpå det er heilt utrolig att det går an og bli så hjernedød, eg sa til kjøper att du får bare klage til forbrukerombud men husk att du har skrevet under kontrakt på att bil er rep objekt. Lykke til Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg