Geola Skrevet Januar 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2015 Har en passat 1999 1,6 bensin. Føst begynte bilen å stoppe brått under kjøring, et problem som forsvant da jeg byttet kam-sensor. Etter dette rykker bilen støtt og stadig under kjøring, og akselererer ujevnt, og er muligens også litt svakere enn tidligere. Er det noen som vet hva dette problemet kan skyldes? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2015 Få utført en diagnose først for å se om det ligger noen feil inne :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geola Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2015 Har fått utført diagnose, men den finner ingen feil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2015 Hva er statusen på bensinfilteret? Jeg opplevde at min 1.9TDI ble friskere og fikk jevnere drag da jeg byttet dieselfilteret. Hadde problemer med ujevn drag da jeg dro på. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2015 Kjør bilen en god tur og provoser frem fuskinga, få så lest ut feilkoder UTEN å stoppe motor i mellomtiden, da skal det komme opp hvis det er noe feil. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geola Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2015 Tok i dag diagnose på bilen etter å ha fremprovosert fuskinga. Fikk da feilkode på lambdasonde og kamakselføler. Takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg