ojshow Skrevet Januar 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2015 Motor kutter V belastning men våkner om jeg gir full gass igjen. Rister godt i bilen når motor kutter, akkurat som om coiler ikke orker, men dør på tre cyl en gang og neste gang på bare en. Slipper jeg opp på gassen så går den helt fint igjen. Begge avgasstemp følere og omdreiningsføleren og kjøletemp føler er registrert feil på. Avgasstemp har tidligere ikke ødelagt motorkraft for meg, det kom etter omdreiningsføleren kutta. Noen tips? Feilkoder er g 235 g 28 og g 62 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynasty Skrevet Januar 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2015 Mulig dette hjelper deg: http://www.bilforumet.no/topic/273832-motor-problem-starter-ikkeg28-speed-sensor/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2015 Dersom det er feil på G28 og G62 så er hvertfall dette noe som må tas på alvor, og meget gjerne kan være årsaken til dine probelmer. Bytt begge giverene og ta det derfra, samt bytt begge EGT. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg