Gå til innhold

Problemer med gir i displayet!

Ranger emnet

M.Nilsen

Anbefalte innlegg

Hei.

Er ny her inne, men lurer på noen ting ang min Audi A3 Sportback 2009, og håper noen kan hjelpe!

I displayet framfor rattet vises jo hva slags gir en er i og så kommer det pil om at du skal gire f.eks til 2, 3, 4 osv og samme nedover igjen.

Men her en dag begynte den bare å vise at eg skal gire nedover. F.eks når eg ligger i 4 giret, så vil bilen at eg skal gire ned til 3 istedenfor til 5.

I tillegg begynner vifta å gå bare etter en liten kjøretur og fortsetter å gå en stund etter at bilen er slukket!

Kjenner noen til denne problematikken ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår