Gå til innhold

Bolero radio

Ranger emnet

Dakota558

Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt en 2007 Skoda Octavia med Stream MP3 radio. Jeg holder på å se på muligheten til oppgradere denne til Bolero, evt. Columbus. Jeg lurer på om noen disse radioene i det hele tatt ble levert i Octavia i 2007, og hva som evt. er delenummeret til de. Har sett litt på diverse bilopphuggerier og ebay, men har kun funnet radioer fra nyere biler (facelift og nyere), og er litt usikker på om dette vil fungere i min bil.

Lurer også på delenummeret til bluetooth-pakken (skal være med mikrofon, ledningsnett og modul).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår