opel astra Skrevet Januar 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2015 Dere kommer nok til en løsning så vil nok saken løse seg på en god måtte lykke til du får holde tråden oppdatert om hvordan det går lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yaken Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2015 Det skal jeg gjøre. Takker for engasjementet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Jeg har hatt 2 saker. En mot merkeforhandler i Bergen, en mot privatperson i annen del av landet. Vant dem begge. Tok 4-6 måneder da begge endte opp i forliksrådet eller hva ne nå heter, som dom mot motpartene. Du vinner, spørsmålet er bare hva/hvor mye. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yaken Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Jeg har hatt 2 saker. En mot merkeforhandler i Bergen, en mot privatperson i annen del av landet. Vant dem begge. Tok 4-6 måneder da begge endte opp i forliksrådet eller hva ne nå heter, som dom mot motpartene. Du vinner, spørsmålet er bare hva/hvor mye. Takker for svar Eagle Pilot. Når det først er avsagt dom enten av Forbrukerrådet eller annen instans, kan man fortsatt risikere at selger ikke føyer seg? At ting drar ut i evigheter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Da har du en rettslig dom og du går med den til politi / ??? kontoret for rettslig inndraging av penger. Dersom den som er dømt til å betale deg penger er broke / konk da er det vel ikke noe å hente, men tviler på at det er tilfelle. Normalt vil du da få penger av selges b.konto / lønn / salg av hus / eiendeler / etc. .................. Yaken reagerte på dette 1 Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Se her: http://www.bilforumet.no/topic/293298-oppdaget-feil-etter-bruktbilkjop-hva-gjor-eg-na/ Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yaken Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Kjipt at man ikke har fått høre enden på visa i saken du referer til over her :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Håper du er bedre enn han var / er...................... Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yaken Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Haha...det håper jeg og :) Har vel gjerne med tiden det tar fra noe sånt som dette oppstår og frem til en løsning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yaken Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2015 Da er advokat engasjert. Dette dekkes gjennom bilforsikringen. Han har utformet et krav til selger om heving av kjøp + utgifter, subsidiært reperasjoner + utgifter. Så får vi se hva som skjer videre opel astra reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yaken Skrevet Februar 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 Da har ikke selger svart innen fristen advokaten ga han og det vil bli tatt ut forliksklage i løpet av uken. Toget tøffer videre i håp om en løsning for mitt beste :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2015 Da er det vel ikke lenge til den saken kommer til å løse seg tenker jeg. Da har vel selger bare ca 30 dager på seg og svare for seg når saken er kommet opp i forliksklagen. Etter den er sendt ut til selger? Så da trur jeg nok det ikke tar så lang tid før dere kommer til løsning? Yaken reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Februar 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2015 Tror det hadde vært vel så godt om ikke bedre om du brukte forbrukerrådet....... helt gratis. Vi ser....... Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yaken Skrevet April 29, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2015 En bitteliten oppdatering på bilhelvete! Saken ble oversendt forliksrådet i respektiv kommune 10 februar. Det kjipe er at denne ikke blir behandlet før i juni. Laaaaangdryg prosess i i-landet Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet April 29, 2015 Rapporter Share Skrevet April 29, 2015 Tror forbrukerrådet hadde vært en bedre vei å gå..... vi får se. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg