alxtman Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Ser ut som om jeg mangler ei reim i motoren, den reima som det er rød sirkel om på bildet. Hva er denne til? Skadelig for motoren å kjøre uten den? Motor lager ulyd når jeg kjører, typ bankende lyd.. lyden blir værre når jeg slipper gassen og triller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 AC pumpa sitter der nede. Så da er det AC reima du mangler Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alxtman Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Okei, så den er ikke skadelig å kjøre uten ei bittelita stund til jeg får kjøpt ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 Ingen krise. I disse temperaturer vi har nå er ikke AC pumpa i drift uansett. AC pumpa er den som sørger for at det blir kjølig i kupeen på sommerstid :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alxtman Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2015 takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg