Kpick Skrevet Januar 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2015 Noen som vet hva som kan være årsak til at førerdør på VW Sharan 2002 modell ikke kan åpnes? Den kan åpnes fra innsiden, men ikke utenifra. Er det noen wire eller lignende som kan ha "hoppet" av? Hvordan kan det eventuelt fikses? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 21, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2015 På innsiden er det stag, ikke på utsiden. Er nok noe mekanisk galt med åpnemekanismen fra utsiden. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kpick Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2015 Så hvordan kan jeg da få løsnet håndtaket på utsiden? Må jeg av med dekselet på innsiden av døren og kan kanskje se hva som er problemet derifra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 23, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2015 Håndtaket er festet med skrue 22 på bilde over, tilkomst ved å ta av dørtrekk. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharanfan Skrevet Mai 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2015 Hei. Jeg hadde samme problemet. Det var en plastdel i dørhåndtaket som hadde røket. Den går rundt et metallstag som åpner dørlåsen når du drar i håndtaket. Hele håndtaket måtte skiftes. Dette løsner du med en skrue og dytter håndtaket fremover. Da kan du ta det ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharanfan Skrevet Mai 7, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2015 Du trenger ikke å løsne noe på innsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg