Gå til innhold

havari

Ranger emnet

Tovik

Anbefalte innlegg

vel, la av gårde på skola i dag.. var kommet halveis da jeg hørte noen rare tikkelyder.. di ble borte etter noen sekunder, etterfulgt av en lyd som hørtes ut som masse småstein som sprutet opp under bilen.. så ble d stilt.. motoren stoppet, og jeg åpnet pansere. da var reimhjule som står på vannpumpa kløyvd, å en av reimene var sletten av.. volvo er gode biler, å har ikkje vært serli plaget før nå i den siste månen.. men begynner faktisk å bi lei av å skru på bilen nå.. men, er det noen som har opplevd det samme som skjedde hær..?

bilde finnes hær.. havarert

1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879

x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434

x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges

x 1985 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg glemte en gang å stramme bolten på reimhjulet på veivakselen. Var når jeg startet motoren for første gang etter en liten ombygging. Da sto jeg å så nedi motorrommet, men så plutselig begynte reimhjulet å vangle og idet jeg får nappet ut minus siden på coilen, så faller reimhjulet av og spinner bortover betongen og under bilen ved siden av og rett i veggen på verkstedet. Gikk bra med reimene, men den kilen som er på veivakselen, ble borte, men det gjør ingen ting når man har motronic:)

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider