alexander_skaar Skrevet Januar 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2015 Var å så på en golf iv tdi 131hk 2001 mod for noen dager siden, så bra ut! det som eg er i tvil på er at den skal på eu til høsten, og da lurer eg på om den vil komme igjennom?den er godkjent senka, men det står på 18" felger og effektanlegg (og er chippet til ca 180hk) veit at chipp går igjennom, men kordan blir det med de andre?Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2015 Er det en modell tilpasset eksosanlegg eller universal? På min Audi 80 jeg hadde tidligere monterte jeg simons sports eksos. Som var til bilen. Jeg fikk ingen problem med EU der. Lydnivå var innenfor det lovlige Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexander_skaar Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2015 er litt usikker på det, men kan spørr!men kordan blir det evt med cihip og effektanlegg på eu? (vist det er innafor lydnivået) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2015 Spørs hvilken type chip du har? Har du "powerbox" og kontrolløren ser den blir det nok stryk med det samme. Har du gjort det riktig og reprogrammert ECU med ny programvare så skal det mer til før han merker det. Da må han evt koble seg inn i systemet og lese ut verdiene som bilen har. Da vil han kunne merke det Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg