tator Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 En 1997 vitara 1,6 jlx driver og småfusker litt på jevn gass og ved litt belastning. På tomgang og ved hardere akselerasjon er den helt fin. Ingen feilkoder ved utlesing. Noen som har noen tips eller erfaring med dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2015 Start med det enkleste. Skifte tennplugger om det er lenge siden sist. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tator Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2015 Har prøvd å bytte plugger, men ikke noen forskjell.Hva kan det være da? Luftmengdemåler? Noen som har vært borti lignende på samme type bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Februar 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2015 Coil? Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tator Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2015 er ikke løs coil på denne. sitter integret i fordeleren. går helt strøkent på tomgang og ved større belastning. Men på jevn gass og lett akselerasjon på ca 2500 til 3500 rpm smålugger den litt. Tråkker jeg på gassen og kjører litt aktivt så merker jeg ikke noe. Kan det være lmm eller en tempføler som lurer meg litt mon tro. På kald motor merker jeg heller ikke noe særlig til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Februar 24, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2015 Symtomene kan kanskje tyde på en lmm ja. Vanskelig å si uten å se selv. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg